Ako to funguje

Čo je Vivre a ako funguje?
Vivre je online obchod s nábytkom, dekoráciami, príslušenstvom pre domácnosť a životný štýl. Spoločnosť Vivre kombinuje predajné kampane, ktoré vypršia za niekoľko dní s produktmi, ktoré sú natrvalo na stránke, aby vytvorili najlepšie skúsenosti pre nakupovanie online.
Ako sa vypočítava konečná cena objednávky?
Hodnota objednávky je súčtom ceny produktov a nákladov na dodanie. Ak ste si zvolili platbu pri dodaní, účtuje sa dodatočný poplatok.
Ako zaplatiť?
Môžete platiť, keď sú produkty doručené (hotovosť alebo karta, v Eur), online (prostredníctvom služby PayU), prostredníctvom splátkového predaja prostredníctvom kreditných kariet alebo bankových príkazov. Na dobierku sa platí dodatočný poplatok. Ak si vyberiete prevodný príkaz, máte 48 hodín na vykonanie platby a potvrdenie platby musíte odoslať na adresu kontakt@vivrehome.sk.
Kedy a ako sa doručuje?
Dodacia lehota produktov sa líši podľa ich dostupnosti a je uvedená na stránke pre každý produkt. Dodanie sa uskutočňuje prostredníctvom kuriérskej spoločnosti v časovom intervale uvedenom pri vytváraní objednávok, a ktorý je ovplyvnený časovým intervalom výrobku s najdlhším dodacím termínom.
Ako dlho je zásielka doručená po jej odoslaní zo skladu Vivre?
Vo chvíli keď je zásielka odoslaná zo spoločnosti Vivre, obdržíte e-mailové upozornenie a do niekoľkých dní vás bude kontaktovať kuriér (telefón/SMS) ohľadom doručenia balíka.
Môžem si kúpiť a dostať faktúru a potvrdenie pre spoločnosť?
Áno. Jediné, čo musíte urobiť, je vybrať možnosť "Áno" na otázku "Chcete faktúru pre spoločnosť?" pred odoslaním objednávky. Ak chcete potvrdenie pre spoločnosť, upresnite to prosím, kuriérovi, ktorý Vám doručuje objednávku, vtedy keď uhrádzate sumu za doručenie. Dobierku možno zaplatiť aj kartou priamo kurierovi.
Ako môžem zlúčiť viac objednávok?
Ak máte viac objednávok ktorých termín doručenia je identický (maximálne 1 deň od seba), môžete si zvoliť ich kumuláciu, aby boli doručené v rovnakom čase. Pošlite e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk a dajte nám vedieť čísla objednávok, ktoré chcete kumulovať. Vaša pôvodná objednávka bude zrušená a produkty budú pridané k objednávke, ktorú ste sa rozhodli kumulovať. Kumulácia je možná iba pri objednávkach s platbou pri dobierke.
Môžem posunúť termín dodania svojej objednávky? Ako?
Je môžné posunúť termín dodania objednávkyí od posledného dátumu doručenia, ktorý sa zobrazil pri zadaní objednávky. Ak chcete požiadať o posunutie termínu dodania, pošlite nám prosím email na kontakt@vivrehome.sk s uvedením čísla objednávky.
Ako môžem zrušiť objednávku?
Môžete zrušiť objednávku priamo z Vášho účtu kliknutím na tlačidlo "Zrušiť objednávku", pokiaľ sú výrobky stále v sklade spoločnosti Vivre. Ďalším spôsobom zrušenia objednávky je napísať nám na adresu kontakt@vivrehome.sk s uvedením čísla objednávky.
Ako môžem zrušiť produkt v mojej objednávke?
Ak chcete zrušiť produkt z objednávky, pošlite nám e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s číslom objednávky, názvom a množstvom produktov, ktoré chcete zrušiť. Produkt môže byť zrušený, pokiaľ je objednávka stále v sklade spoločnosti Vivre.
Ako môžem vrátiť produkt?
Akýkoľvek výrobok je možné vrátiť do 30 dní odo dňa doručenia balíka. Vrátenie je bezplatné (doprava je hradená spoločnosťou Vivre) a vykoná ho kuriér prostredníctvom tlačiva pre vrátenie. Ak si želáte iniciovať vrátenie výrobkov, navštívte sekciu "Vrátiť" v hornej časti, pod odkazom "Moje objednávky" v rámci používateľského konta. Odkaz sa zobrazí iba vtedy, keď ste prihlásený/-á. Suma za vrátené výrobky bude zaslaná na vami uvedený bankový účet do 14 dní. Ak ste nevyplnili formulár pre vrátenie, musíte zabezpečiť, aby boli výrobky doručené na adresu: Soseaua Giurgiului č. 321, cod postal 040667 a súčasne zaslať identifikačné údaje o vrátení e-mailom na adresu kontakt@vivrehome.sk.
Za aký čas od zaslania návratky dostanem peniaze späť?
Suma za vrátené výrobky bude zaslaná na Váš účet do 14 dní odo dňa, kedy ste vyplnili návratku.
Môžem vymeniť produkt z mojej objednávky za iný?
Zadanú objednávku nie je možné meniť. Je potrebné zrušiť danú objednávku alebo výrobok a zadať novú objednávku, ak si želáte iný typ produktu, iný model alebo inú farbu, ale predtým skontrolujte dostupnosť produktu na stránke Vivrehome.
Môžem pridať ďalšie produkty do mojej objednávky?
Do zadanej objednávky už nie je možné pridať ďalšie produkty. Je potrebné zadať novú objednávku a ak interval dodania je podobný (posledný termín je totožný alebo je rozdiel jeden deň), môžeme objenávky zlúčiť.
Ako mám postupovať ak mi bol dodaný poškodený produkt?
V prípade, že ste dostali poškodený výrobok, pošlite nám e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s fotografiami, kde je viditeľný stupeň poškodenia. Vašu žiadosť prevezme tím Vivre.
Ako môžem zmeniť doručovacie údaje?
Ak chcete zmeniť svoju doručovaciu adresu alebo telefónne číslo, musíte nám zaslať e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s číslom objednávky a novými údajmi doručenia.
Zabudol som heslo, čo mám robiť?
Kliknite na odkaz "Prihlásiť sa" a "Zabudli ste heslo?" alebo navštívte stránku https://www.vivrehome.sk/?forgotPassword=true a zadajte e-mail, ktorým ste sa zaregistrovali. Nové heslo bude vygenerované systémom a odoslané na zadanú e-mailovú adresu.
Kde nájdem dokumenty spojené s objednávkou?
Daňovú faktúru a ďalšie doklady súvisiace s objednávkou (záruku, návod na použitie a opis výrobku, vyhlásenia o dodržiavaní predpisov) je možné stiahnuť z Vášho zákazníckeho účtu Vivrehome. Prihláste sa na stránku Moje objednávky v časti Môj účet, kliknite na odkaz Podrobnosti pri každej objednávke a nájdite odkazy na tieto dokumenty.
Kedy nájdem produkt, ktorý nie je v súčasnosti k dispozícii?
Ponuky sú časovo obmedzené, ale pokúšame sa vrátiť produkty na stránku v závislosti od dostupnosti dodávateľa. Ak chcete skontrolovať určitý produkt, môžete vstúpiť do odkazu vyhľadávania.
Môžem vrátiť viacero produktov v tom istom balíku?
Áno, môžete vrátiť viacero produktov z tej istej objednávky alebo z rôznych objednávok prostredníctvom odkazu "Vrátiť" na Vašom účte. Po výbere produktov a vyplnení formulára kuriérska spoločnosť vyzdvihne výrobky na vrátenie (v súlade s dobou návratnosti maximálne 30 dní) z jednej alebo viacerých objednávok.

V súlade s novými Nariadeniami Európskej únie ohľadom ochrany osobných údajov (GDPR) Vás prosíme, aby ste si vyjadrili súhlas s používaním súborov cookie na nasledujúce účely: správna prevádzka platformy Vivre, meranie používania platformy Vivre, rozšírená funkčnosť, ako odporúčané produkty a iné typy funkcií, ktoré nám umožnia ukázať Vám tie najvhodnejšie ponuky prostredníctvom rôznych marketingových kanálov.