Čo je Vivre a ako funguje?

Čo je Vivre a ako funguje?

Vivre je online obchod s nábytkom, dekoráciami, príslušenstvom pre domácnosť a životný štýl. Spoločnosť Vivre kombinuje predajné kampane, ktoré vypršia za niekoľko dní s produktmi, ktoré sú natrvalo na stránke, aby vytvorili najlepšie skúsenosti pre nakupovanie online.

Ako sa vypočítava konečná cena objednávky?

Hodnota objednávky je súčtom ceny produktu (zobrazenej na každom produkte) a nákladov na dodanie. Ak ste si zvolili platbu pri dodaní, účtuje sa poplatok 1,9 EUR a v prípade ťažkého a objemného tovaru sa účtuje manipulačný poplatok.

Ako zaplatiť?

Máte niekoľko spôsobov, ako uskutočniť platbu za objednávku. Platba v hotovosti pri doručení sa uskutočňuje v EUR, v plnej výške, po dodaní balíka kuriérskou spoločnosťou ,dobierku možno zaplatiť aj kartou, priamo kurierovi. a navyše sa účtuje suma 1,9 EUR/objednávka. Online platba kartou sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom služby PayU S.A. Taktiež sú prijaté platby kreditnými kartami na splátky. Platba prostredníctvom bankového prevodu s platobným príkazom sa uskutoční do 48 hodín od podania objednávky prostredníctvom služby internetového bankovníctva alebo platobného príkazu. Ak si vyberiete tento spôsob platby, pošlite potvrdenie e-mailom na adresu kontakt@vivrehome.sk.

Kedy a ako sa doručuje?

Dodacia lehota produktov sa líši podľa ich dostupnosti a je uvedená na stránke pre každý produkt. Dodanie sa uskutočňuje prostredníctvom kuriérskej spoločnosti v časovom intervale uvedenom pri vytváraní objednávok, a ktorý je ovplyvnený časovým intervalom výrobku s najdlhším dodacím termínom.

Ako dlho je zásielka doručená po jej odoslaní zo skladu Vivre?

Vo chvíli keď je zásielka odoslaná zo spoločnosti Vivre, obdržíte e-mailové upozornenie a do niekoľkých dní vás bude kontaktovať kuriér (telefón/SMS) ohľadom doručenia balíka.

Môžem si kúpiť a dostať faktúru a potvrdenie pre spoločnosť?

Áno. Jediné, čo musíte urobiť, je vybrať možnosť "Áno" na otázku "Chcete faktúru pre spoločnosť?" pred odoslaním objednávky. Ak chcete potvrdenie pre spoločnosť, upresnite to prosím, kuriérovi, ktorý Vám doručuje objednávku, vtedy keď uhrádzate sumu za doručenie. Dobierku možno zaplatiť aj kartou priamo kurierovi.

Ako môžem zlúčiť viac objednávok?

Zlúčenie objednávok sa môže uskutočniť odoslaním e-mailu na adresu kontakt@vivrehome.sk, pričom je potrebné jasne uvediesť žiadosť a kódy objednávok, ktoré chcete zlúčiť. Kumulácia objednávk je možná len pre objenávky na dobierku a s podobným intervalom dodania (v prípade, že posledný deň dodania jednej objednávky, je odlišný maximálne jeden deň od dodania druhej objednávky). Pri kumulácii sa pôvodná objednávka zruší a jej stav sa zobrazí ako "Zrušená objednávka". Príslušné produkty sa pridajú do objednávky, s ktorou bola zlúčená.

Môžem posunúť termín dodania svojej objednávky? Ako?

Je môžné posunúť termín dodania objednávky až do 14 dní od posledného dátumu doručenia, ktorý sa zobrazil pri zadaní objednávky. Ak chcete požiadať o posunutie termínu dodania, pošlite nám prosím email na kontakt@vivrehome.sk s uvedením čísla objednávky.

Ako môžem zrušiť objednávku?

Môžete zrušiť objednávku priamo z Vášho účtu kliknutím na tlačidlo "Zrušiť objednávku", pokiaľ sú výrobky stále v sklade spoločnosti Vivre. Ďalším spôsobom zrušenia objednávky je napísať nám na adresu kontakt@vivrehome.sk s uvedením čísla objednávky.

Ako môžem zrušiť produkt v mojej objednávke?

Ak chcete zrušiť produkt z objednávky, pošlite nám e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s číslom objednávky, názvom a množstvom produktov, ktoré chcete zrušiť. Produkt môže byť zrušený, pokiaľ je objednávka stále v sklade spoločnosti Vivre.

Ako môžem vrátiť produkt?

Akýkoľvek produkt je možné vrátiť do 30 dní odo dňa doručenia balíka. Vrátenie je bezplatné (doprava je hradená spoločnosťou Vivre) a balík je vyzdvihnutý kuriérom v dni, ktorý ste uviedli vo formulári. Ak chcete vyplniť návratku, kliknite na odkaz "Vrátiť" v dolnej časti stránky Vivrehome. Odkaz sa zobrazí iba vtedy, keď ste prihlásený/-á do svojho účtu. Suma za vrátené produkty bude zaslaná na Vami uvedený bankový účet do 14 dní. Ak ste nevyplnili formulár pre vrátenie, musíte zabezpečiť, aby boli produkty doručené na adresu: ulica Soseaua Giurgiului č. 321, poštové smerovacie číslo 040667, Bucuresti a súčasne zaslať identifikačné údaje o vrátení e-mailom na adresu kontakt@vivrehome.sk.

Za aký čas od zaslania návratky dostanem peniaze späť?

Suma za vrátené výrobky bude zaslaná na Váš účet do 14 dní odo dňa, kedy ste vyplnili návratku.

Môžem vymeniť produkt z mojej objednávky za iný?

Zadanú objednávku nie je možné meniť. Je potrebné zrušiť danú objednávku alebo výrobok a zadať novú objednávku, ak si želáte iný typ produktu, iný model alebo inú farbu, ale predtým skontrolujte dostupnosť produktu na stránke Vivrehome.

Môžem pridať ďalšie produkty do mojej objednávky?

Do zadanej objednávky už nie je možné pridať ďalšie produkty. Je potrebné zadať novú objednávku a ak interval dodania je podobný (posledný termín je totožný alebo je rozdiel jeden deň), môžeme objenávky zlúčiť.

Ako mám postupovať ak mi bol dodaný poškodený produkt?

V prípade, že ste dostali poškodený výrobok, pošlite nám e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s fotografiami, kde je viditeľný stupeň poškodenia. Vašu žiadosť prevezme tím Vivre.

Ako môžem zmeniť doručovacie údaje?

Ak chcete zmeniť svoju doručovaciu adresu alebo telefónne číslo, musíte nám zaslať e-mail na adresu kontakt@vivrehome.sk s číslom objednávky a novými údajmi doručenia.

Zabudol som heslo, čo mám robiť?

Kliknite na odkaz "Prihlásiť sa" a "Zabudli ste heslo?" alebo navštívte stránku https://www.vivrehome.sk/?forgotPassword=true a zadajte e-mail, ktorým ste sa zaregistrovali. Nové heslo bude vygenerované systémom a odoslané na zadanú e-mailovú adresu.

Kde nájdem dokumenty súvisiace s objednávkou: faktúry, záruky, vyhlásenia o zhode, návod na použitie a opis výrobku?

Daňovú faktúru a ďalšie doklady súvisiace s objednávkou (záruku, návod na použitie a opis výrobku, vyhlásenia o dodržiavaní predpisov) je možné stiahnuť z Vášho zákazníckeho účtu Vivrehome. Prihláste sa na stránku Moje objednávky v časti Môj účet, kliknite na odkaz Podrobnosti pri každej objednávke a nájdite odkazy na tieto dokumenty.

Kedy nájdem produkt, ktorý nie je v súčasnosti k dispozícii?

Ponuky sú časovo obmedzené, ale pokúšame sa vrátiť produkty na stránku v závislosti od dostupnosti dodávateľa. Ak chcete skontrolovať určitý produkt, môžete vstúpiť do odkazu vyhľadávania.

Kde môžem vidieť číslo balíka pre návratku?

Číslo balíka pre návratku môžete nájsť v e-maili "Návratka začatá", ktorý dostanete po vyplnení formulára pre vrátenie.

Môžem vrátiť viacero produktov v tom istom balíku?

Áno, môžete vrátiť viacero produktov z tej istej objednávky alebo z rôznych objednávok prostredníctvom odkazu "Vrátiť" na Vašom účte. Po výbere produktov a vyplnení formulára kuriérska spoločnosť vyzdvihne výrobky na vrátenie (v súlade s dobou návratnosti maximálne 30 dní) z jednej alebo viacerých objednávok.

Top