Môj účet

Môžete sa prihlásiť pomocou niekoľkých jednoduchých krokov: kliknite na odkaz „Prihlásiť sa“ a zadajte e-mailovú adresu a heslo, ktoré chcete, alebo prostredníctvom svojho účtu Facebook prístupom k možnosti „Registrovať sa na Facebooku“.

Kategórie: Môj účet

Odporúčame, aby ste si pred zadaním objednávky vytvorili účet na Vivre. Takto budete mať prístup ku všetkým podrobnostiam o zadaných objednávkach a dodacej lehote, ako aj možnosť požiadať o bezplatné vrátenie produktov z vášho účtu, zrušiť objednávky alebo zmeniť počet objednaných produktov, zmeniť dodaciu adresu a stiahnuť si faktúry.

Kategórie: Môj účet

Kliknite na „Prihlásiť sa“ a „Zabudol som svoje heslo?“ A zadajte e-mail, ktorý ste použili na prihlásenie. Systém vygeneruje ďalšie heslo a odošle ho na zadanú e-mailovú adresu.

Kategórie: Môj účet

Na odstránenie vášho účtu v súlade s nariadením GDPR vás prosíme, aby ste poslali žiadosť o vymazanie účtu / osobných údajov na e-mailovú adresu [email protected]
Naši kolegovia zodpovední za ochranu osobných údajov.čo najskôr vymažú vaše údaje a vyriešia vašu žiadosť.

Kategórie: Môj účet

Jeden bod je ekvivalent 1 EUR a môže sa použiť na nákup produktov z www.vivrehome.sk. Svoje body si môžete vo svojom účte vizualizovať v časti “Body Vivre”.

Kategórie: Môj účet

Body Vivre sú platné 12 mesiacov a môžu byť použité pri vašich ďalších objednávkach. Tieto body môžete získať za nasledujúcich podmienok:
– za odber Newslettera získate 6 bodov Vivre iba raz;
– za prvú dokončenú objednávku každého priateľa, ktorého odporučíte, získate 5 bodov Vivre;
– za nákup výrobkov na stránke www.vivrehome.sk získate po zaplatení objednávky body Vivre v hodnote 1% z ceny výrobkov.

Kategórie: Môj účet

Nie. Každý člen komunity Vivre môže mať iba jeden účet. (pozri 9.1.4.)

Kategórie: Môj účet

Objednávky

Objednávky sa zadávajú výlučne na stránke www.vivrehome.sk . Pridajte hľadané produkty do košíka, získajte prístup do košíka v pravom hornom rohu a potom objednávku dokončite podľa nasledujúcich krokov.
Hľadaný produkt môžete vyhľadať priamo v špeciálnom vyhľadávacom poli a prehľadávať kategórie produktov v zobrazené menu alebo v denných kolekciách.

Kategórie: Objednávky

Informácie o dodacej lehote nájdete na stránke každého produktu pod tlačidlom „Pridať do košíka“ spolu so všetkými dostupnými informáciami o príslušnom produkte vrátane krajiny pôvodu. Čas doručenia nájdete aj v nákupnom košíku, pred dokončením objednávky a po zadaní objednávky na svojom klientskom účte v časti „Moje objednávky“.
Doručenie objednávky na vašu adresu zabezpečujú kuriérske spoločnosti GLS alebo Rhenus Logistic, v časovom rámci určenom pri objednávaní.

Kategórie: Objednávky

Pri objednávkach nad 55 Eur je dodanie zdarma. Ak vaša objednávka nepresiahne sumu 55 Eur, bude účtovaný poplatok 3.5 Eur.
Ak sa rozhodnete platiť pri doručení v hotovosti, bude vám účtovaný dodatočný poplatok 1.9 Eur Platba pri dobierke zahŕňa dodatočnú službu vykonávanú kuriérskou spoločnosťou.

Kategórie: Objednávky

Keď výrobky opustia sklad Vivre, dostanete e-mailové upozornenie, na ktorom oznámime číslo balíka AWB, aby ste ho mohli sledovať. Od kuriéra dostanete aj upozornenie týkajúce sa predpokladaného dátumu a časového intervalu, v ktorom bude zásielka doručená.

Kategórie: Objednávky

Rýchle doručenie platí pre výrobky, ktoré sú v našom sklade a majú maximálnu dodaciu lehotu 5 dní. Prístup k nim získate výberom filtra „Rýchle doručenie“.
V prípade objednávok, ktoré obsahujú produkty s rýchlym dodaním aj produkty so štandardným dodaním, viackanálový doručovací systém najprv doručí objednávku s produktami s rýchlym dodaním, a tie s vyššou dodacou lehotou budú dodané neskôr.

Kategórie: Objednávky

Chceme, aby vás produkty oslovili v najlepších podmienkach a v čo najkratšom čase. Preto sa snažíme odoslať vám výrobky, len čo dorazia do nášho skladu a tak rozdelíme objednávku do niekoľkých balíkov, v závislosti od termínov dodania každého produktu.
Preto je možné dostať balíky v rôzne dni, v závislosti od okamihu, keď produkty opustia náš sklad, resp. od spôsobu, akým sú spravované kuriérskou spoločnosťou. Dopravný poplatok zostáva nezmenený, pôvodne oznámený v čase zadania objednávky.

Kategórie: Objednávky

Ak je doručovacia adresa v ťažko dosiahnuteľnej oblasti, kuriér vás bude kontaktovať, aby ste zabezpečili vyzdvihnutie zásielky z vhodnej oblasti, aby sa neúčtovali žiadne ďalšie poplatky.

Kategórie: Objednávky

Vzhľadom na to, že kuriérske spoločnosti používajú pre každé dodávkové vozidlo iba jedného kuriérneho agenta, môže byť pri zvládnutí veľkých produktov potrebná vaša pomoc.

Kategórie: Objednávky

Áno. Môžete zadať objednávky s platbou pri dodaní až do výšky 200 Eur
Možnosť platby pri dobierke zahŕňa aj poplatok 1.9 Eur, pretože platba pri dodaní zahŕňa dodatočnú službu vykonávanú kuriérskou spoločnosťou.

Kategórie: Objednávky

Pri vašej objednávke môže nastať stav „chyba pri platbe“ z nasledujúcich dôvodov:
– vypršal čas na pridanie kódu, ktorý dostanete prostredníctvom SMS, na online platbu kartou,
– použitá karta nemá dostatok finančných prostriedkov úspešne dokončiť transakciu alebo máte platobný limit, ktorý ste si stanovili v banke, s ktorou pracujete;
– máte obmedzenia na platbu pri doručení, čo je dôvod, prečo môžete zadávať objednávky iba s platbou vopred;
– ste sa dostali na stránku „Späť“ pred dokončením objednávky.
Ak sa ocitnete v ktorejkoľvek z vyššie uvedených situácií, môžete objednávku obnoviť v rámci dostupného skladu. Môžete nás tiež upozorniť na e-mailovú adresu [email protected], aby sme mohli reaktivovať objednávku bankovým prevodom alebo platbou pri doručení až do výšky 200 Eur.

Kategórie: Objednávky

Spôsob platby môžete upraviť tak, že nám pošlete e-mailom svoju žiadosť na adresu [email protected], pričom uvediete číslo objednávky a požadovaný spôsob platby:
– v prípade objednávok platených online kartou a máte dos stav „chyba pri platbe“, môžete si vybrať, či budete platiť v hotovosti pri doručení alebo bankovým prevodom;
– v prípade objednávok platených kreditnou kartou si môžete vybrať, či chcete platiť bezhotovostným prevodom;
– v prípade nezaplatených objednávok bankovým prevodom, môžete si vybrať spôsob platby v hotovosti pri doručení, do 200 Eur;
– v prípade objednávok s dobierkou si môžete zvoliť spôsob platby bankovým prevodom, pri ktorom bude poplatok 1.9 Eur odstránený.

Kategórie: Objednávky

Nerobte si starosti! Zásielku identifikujeme spolu s našimi prepravcami. Ak bola vaša objednávka doručená nekompletná, môžete nám problém oznámiť e-mailom na adrese [email protected] s uvedením čísla objednávky a AWB čísla balíka a my vykonáme všetky potrebné kontroly.

Kategórie: Objednávky

Nie. Výrobky, ktoré predávame, sú prezentované výlučne na webovej stránke.

Kategórie: Objednávky

Platba pri doručení nie je možná pri objednávkach, ktorých hodnota je vyššia ako 200 EUR. Ak ste mali aj dve odmietnuté objednávky alebo, ktorých doručenie bolo neuspešné, systém automaticky zablokuje platbu pri doručení a budete mať možnosť platiť iba vopred (platba kreditnou kartou alebo platba bankovým prevodom).
Pre odblokovanie platobných možností, je potrebné, aby ste vopred uhradili minimálne dve objednávky. Potom váš účet bude prehodnotený analyzujeme a platba na dobierku bude opäť dostupná. (pozri 9.1. Prístup k službe)

Kategórie: Objednávky

Platba

Spôsoby platby, ktorými môžete zaplatiť objednávku, sú:
Platba pri doručení, v hotovosti alebo kartou (v EUR, celá suma, pri doručení balíka kuriérskou službou, a pri ktorej sa účtuje poplatok za dobierku v hodote 1.90 EUR);
Platba online kartou (uskutočnená výlučne prostredníctvom PayU SA)

Platba prostredníctvom bankového prevodu s platobným príkazom bude uskutočnená do 48 hodín od zadania objednávky, prostredníctvom služby internetového bankovníctva alebo prostredníctvom platobného príkazu.
Ak zvolíte tento spôsob platby, pošlite potvrdenie o úhrade e-mailom na adresu [email protected]

Kategórie: Platba

Faktúry sú k dispozícii na zákazníckom účte v časti Moje objednávky, kde ich máte možnosť stiahnuť a vytlačiť.

Kategórie: Platba

Áno. Pred vyplnením objednávky skontrolujte „ÁNO“ alebo „NIE“, keď sa zobrazí otázka „Potrebujete faktúru s názvom spoločnosti“. Ak ste zabudli na túto vec, môžete nám napísať na [email protected] a my vám pomôžeme s faktúrou a s doplnením informácii spoločnosti, najneskôr však do 18. dňa v mesiaci. (pozri 9.2.6 Faktúry zakúpených produktov)

Kategórie: Platba

Produkty

Výrobky Vivre sa prezentujú a predávajú výlučne online.

Kategórie: Produkty

V závislosti od dostupnosti dodávateľa sa snažíme priviesť späť na stránku obľúbené produkty. Produkt môžete pridať do časti „Obľúbené“ a môžete zvoliť tlačidlo „Vypredané | Dajte mi vedieť, keď bude na sklade “, takže keď bude opäť dostupný, upozorneníme vás e-mailom.

Kategórie: Produkty

Požadovaný produkt môžete nájsť tak, že ho napíšete priamo do špeciálneho vyhľadávacieho poľa alebo v zobrazenej ponuke prejdete kategórie produktov. Na presnejšie vyhľadávanie môžete použiť aj filtre Cena, Štýl, Značka a Farba.

Kategórie: Produkty

RRP (Odporúčaná maloobchodná cena) sa vzťahuje na cenu, ktorú odporúča dodávateľ a uvádza sa, aby sa mohla slúžiť pri porovnávacom hodnotení cien produktu.

Kategórie: Produkty

Podobné výrobky sú kľúčom k úspešnému nákupu. Ak požadovaný produkt nie je k dispozícii, máte možnosť vybrať si podobné produkty.
Toto sú alternatívne možnosti, ktoré sú súčasťou toho istého sortimentu, v určitej kategórií alebo značky.

Kategórie: Produkty

Do nákupného košíka môžete v jednej objednávke pridať 20 rôznych produktov a pre každý z nich môžete zvoliť požadované množstvo.

Kategórie: Produkty

Výrobky v nákupnom košíku sú rezervované na 30 minút. Po 30 minútach sa znova stanú dostupnými na stránke a budú odstránené z vašho košíka. Aby ste nestratili výrobky, do ktorých ste sa zamilovali, máte možnosť po uplynutí 30 minút znovu aktivovať váš nákupný košík.

Kategórie: Produkty

Áno. Ak chcete zmeniť produkt z vašej zadanej, ale nedoručenej objednávky, musíte nám napísať e-mail s informáciou o produkte, ktorý chcete z objednávky odstrániť, a následne budete musieť zadať novú objednávku s novým zvoleným produktom.

Kategórie: Produkty

Nie. Zmena produktu nie je k dispozícii.

Kategórie: Produkty

Záruka produktov Vivre je v súlade s európskym zákonom (pozri 9.7. Kvalita a záruka) .
Vyhlásenie o zhode a návod na použitie nájdete na svojom zákazníckom účte v časti „Moje objednávky“ -> „Stiahnuť doklady“.

Kategórie: Produkty

Ak ste dostali neúplný produkt, môžete nás informovať e-mailom na adrese [email protected] s uvedením čísla objednávky, produktu a chýbajúcej časti.
Môžete nám poslať niekoľko fotografií produktu a zvýrazniť chýbajúce kúsky na návode.
Po jeho skontrolovaní vás budeme spätne kontaktovať s riešením do maximálne 3 až 5 pracovných dní.
Chceli by sme vám tiež pripomenúť, že máte možnosť bezplatného vrátenia produktu, maximálne do 30 dní od jeho doručenia.

Kategórie: Produkty

Skúsenosti s Vivre

Chceme vám ponúknuť najlepší zážitok z nakupovania, a preto sme pre vás pripravili širokú škálu produktov starostlivo vybraných z celého sveta.

Denné kolekcie sa predstavujú v určitom časovom období (3 alebo 5 dní), keď si môžete kúpiť produkty, ktoré sme starostlivo vybrali na základe konceptov vytvorených špeciálne pre vás. Tieto produkty sú často dostupné v obmedzenom množstve, preto dôrazne odporúčame, aby ste tieto ponuky využili.

Po prihlásení sa na odber Newslettera Vivre zostanete v kontakte so všetkými novinkami a prekvapeniami, ktoré pre vás pripravujeme.
Prihláste sa pomocou svojho účtu ľahko pomocou časti „Údaje o účte → Moje preferencie“.

O frekvencii bulletinu sa rozhodnete priamo zo svojho klientskeho účtu tak, že prejdete do časti „Údaje o účte → Moje preferencie“ a vyberiete variant, ktorý vám najviac vyhovuje: „Denné predplatné bulletinu“ alebo „Predplatné týždenníka“.

Áno! Pozvite svojich priateľov zo svojho účtu Vivre v sekcii „Pozvať priateľov“ a pri ich prvej dokončenej objednávke získate 5 bodov Vivre, ktoré môžete použiť pri budúcich objednávkach.

Vrátenie

Máte možnosť bezplatne vrátiť produkt priamo z vášho zákazníckeho účtu. Vstupte do sekcie „Vrátiť“, vyberte zo zoznamu zobrazených produktov a vyplňte online formulár na vrátenie.
Po jeho zadaní vás bude kontaktovať predstaviteľ kuriérskej spoločnosti GLS/Rhenus, aby zásielku vyzdvihol.
Vrátený tovar zabalený v pevnom obale, aby nedošlo k poškodeniu, bude zaslaný na adresu: Soseaua Giurgiului nr. 321, sektor 4, Bukurešť, aby sa ich spracovanie a platba vykonali včas.
Údaje musia byť správne, aby sa ich spracovanie a platba vykonali včas.
V prípade výrobkov, pri ktorých boli vykonané neoprávnené zásahy, výrobky, ktoré vykazujú stopy opotrebovania alebo nadmerného používania, škrabance, nedostatky, hrbole, mechanické alebo elektrické šoky a produkty bez príslušenstva si vyhradzujeme právo ich neakceptovať.

Kategórie: Vrátenie

Aby sme zaistili bezpečnosť našich výrobkov, je potrebné vyplniť nami zadaný formulár na stránke na vrátenie tovaru. Týmto spôsobom môžeme sledovať vrátenie produktov do skladu a ich spracovanie.
Vrátenie výrobkov je možné aj inými prostriedkami, ako sú tie, ktoré ponúka spoločnosť Vivre, ale výlučne na vašu zodpovednosť a náklady.

Kategórie: Vrátenie

Hociaky produkt môžete bezplatne vrátiť do 30 dní od dátumu dodania balíka.

Kategórie: Vrátenie

Výrobky, ako sú spodná bielizeň, plavky alebo kozmetika, sa nedajú vrátiť, pretože môžu mať negatívny vplyv na zdravie spotrebiteľov.

Kategórie: Vrátenie

Hodnota vrátených produktov bude prevedená na uvedený bankový účet, maximálne do 14 dní.

Kategórie: Vrátenie

Load More

K Vivrehome.sk