Objednávky

Objednávky sa zadávajú výlučne na stránke www.vivrehome.sk . Pridajte hľadané produkty do košíka, získajte prístup do košíka v pravom hornom rohu a potom objednávku dokončite podľa nasledujúcich krokov.
Hľadaný produkt môžete vyhľadať priamo v špeciálnom vyhľadávacom poli a prehľadávať kategórie produktov v zobrazené menu alebo v denných kolekciách.

Kategórie: Objednávky

Informácie o dodacej lehote nájdete na stránke každého produktu pod tlačidlom „Pridať do košíka“ spolu so všetkými dostupnými informáciami o príslušnom produkte vrátane krajiny pôvodu. Čas doručenia nájdete aj v nákupnom košíku, pred dokončením objednávky a po zadaní objednávky na svojom klientskom účte v časti „Moje objednávky“.
Doručenie objednávky na vašu adresu zabezpečujú kuriérske spoločnosti GLS alebo Rhenus Logistic, v časovom rámci určenom pri objednávaní.
Produkty predávané našimi partnermi z Vivre Marketplace sú dodávané výhradne expresnými kuriérskymi spoločnosťami, s ktorými oni majú uzatvorenú zmluvu.

Kategórie: Objednávky

Doručenie je zdarma pri objednávkach, ktoré presahujú 55 Eur a sú realizované s platbou vopred (platba online kreditnou kartou alebo bankovým prevodom). V prípade objednávok, pri ktorých platíte vopred (platba online kreditnou kartou alebo prevodom na účet) a vaša objednávka nepresiahne 55 Eur, poplatok za doručenie je zobrazený v nákupnom košíku a môže sa líšiť v závislosti od zakúpených produktov. Ak je zvolená platba pri dobierke, poplatok za doručenie je zobrazený v nákupnom košíku a môže sa líšiť v závislosti od zakúpených produktov. Platba pri dobierke zahŕňa dodatočnú službu vykonávanú kuriérskou spoločnosťou.
Poštovné poplatky za doručenie objednávok obsahujúcich výrobky predané a doručené našimi partnermi z Vivre Marketplace sa zobrazia vo vašom nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky.

Kategórie: Objednávky

Keď výrobky opustia sklad Vivre, dostanete e-mailové upozornenie, na ktorom oznámime číslo balíka AWB, aby ste ho mohli sledovať. Od kuriéra dostanete aj upozornenie týkajúce sa predpokladaného dátumu a časového intervalu, v ktorom bude zásielka doručená.

Kategórie: Objednávky

Rýchle doručenie platí pre výrobky, ktoré sú v našom sklade a majú maximálnu dodaciu lehotu 5 dní. Prístup k nim získate výberom filtra „Rýchle doručenie“.
V prípade objednávok, ktoré obsahujú produkty s rýchlym dodaním aj produkty so štandardným dodaním, viackanálový doručovací systém najprv doručí objednávku s produktami s rýchlym dodaním, a tie s vyššou dodacou lehotou budú dodané neskôr.

Kategórie: Objednávky

Chceme, aby vás produkty oslovili v najlepších podmienkach a v čo najkratšom čase. Preto sa snažíme odoslať vám výrobky, len čo dorazia do nášho skladu a tak rozdelíme objednávku do niekoľkých balíkov, v závislosti od termínov dodania každého produktu.
Preto je možné dostať balíky v rôzne dni, v závislosti od okamihu, keď produkty opustia náš sklad, resp. od spôsobu, akým sú spravované kuriérskou spoločnosťou. Dopravný poplatok zostáva nezmenený, pôvodne oznámený v čase zadania objednávky.

Kategórie: Objednávky

Ak je doručovacia adresa v ťažko dosiahnuteľnej oblasti, kuriér vás bude kontaktovať, aby ste zabezpečili vyzdvihnutie zásielky z vhodnej oblasti, aby sa neúčtovali žiadne ďalšie poplatky.

Kategórie: Objednávky

Vzhľadom na to, že kuriérske spoločnosti používajú pre každé dodávkové vozidlo iba jedného kuriérneho agenta, môže byť pri zvládnutí veľkých produktov potrebná vaša pomoc.

Kategórie: Objednávky

Áno. Môžete zadávať objednávky s platbou pri doručení až do 200 Eur.
Možnosť platby pri dobierke predpokladá poplatok za zásielku 5.4 Eur, pretože platba pri dodaní zahŕňa dodatočnú službu vykonávanú kuriérskou spoločnosťou.

Kategórie: Objednávky

Pri vašej objednávke môže nastať stav „chyba pri platbe“ z nasledujúcich dôvodov:
– vypršal čas na pridanie kódu, ktorý dostanete prostredníctvom SMS, na online platbu kartou,
– použitá karta nemá dostatok finančných prostriedkov úspešne dokončiť transakciu alebo máte platobný limit, ktorý ste si stanovili v banke, s ktorou pracujete;
– máte obmedzenia na platbu pri doručení, čo je dôvod, prečo môžete zadávať objednávky iba s platbou vopred;
– ste sa dostali na stránku „Späť“ pred dokončením objednávky.
Ak sa ocitnete v ktorejkoľvek z vyššie uvedených situácií, môžete objednávku obnoviť v rámci dostupného skladu. Môžete nás tiež upozorniť na e-mailovú adresu kontakt@vivrehome.sk, aby sme mohli reaktivovať objednávku bankovým prevodom alebo platbou pri doručení až do výšky 200 Eur.

Kategórie: Objednávky

Spôsob platby môžete zmeniť tak, že nám svoju požiadavku oznámite e-mailom na adresu kontakt@vivrehome.sk, pričom uvediete číslo objednávky a požadovaný spôsob platby, a to nasledovne:
– pri online platbe kreditnou kartou, ktorá získala stav „chyba platby“ si môžete zvoliť platbu pri dobierke alebo bankovým prevodom;
– pri objednávke platenej kreditnou kartou si môžete zvoliť spôsob platby bankovým prevodom;
– pri neuhradených objednávkach bankovým prevodom si môžete zvoliť spôsob platby v hotovosti pri dobierke až do výšky 200 Eur;
– pri objednávke s platbou pri dobierke si môžete zvoliť spôsob platby bankovým prevodom, kedy pri objednávke nad 55 Eur odpadá poplatok za platbu v hotovosti 5,4 Eur.

Kategórie: Objednávky

Nerobte si starosti! Zásielku identifikujeme spolu s našimi prepravcami. Ak bola vaša objednávka doručená nekompletná, môžete nám problém oznámiť e-mailom na adrese kontakt@vivrehome.sk s uvedením čísla objednávky a AWB čísla balíka a my vykonáme všetky potrebné kontroly.

Kategórie: Objednávky

Je dôležité, aby ste po prijatí zásielky balík skontrolovali a informovali nás do 48 hodín o akomkoľvek nesúlade s cieľom spoločného riešenia problému.

Kategórie: Objednávky

Nie. Výrobky, ktoré predávame, sú prezentované výlučne na webovej stránke.

Kategórie: Objednávky

Platba pri doručení nie je možná pri objednávkach, ktorých hodnota je vyššia ako 200 EUR. Ak ste mali aj dve odmietnuté objednávky alebo, ktorých doručenie bolo neuspešné, systém automaticky zablokuje platbu pri doručení a budete mať možnosť platiť iba vopred (platba kreditnou kartou alebo platba bankovým prevodom).
Pre odblokovanie platobných možností, je potrebné, aby ste vopred uhradili minimálne dve objednávky. Potom váš účet bude prehodnotený analyzujeme a platba na dobierku bude opäť dostupná. (pozri 9.1. Prístup k službe).
Niektorí partneri z Vivre Marketplace akceptujú iba platbu vopred uskutočnenú oline platobnou kartou. Ostatné spôsoby platby nebudú k dispozícii pre produkty predávané a dodávané týmito partnermi.

Kategórie: Objednávky

Load More

K Vivrehome.sk